Nově přijaté objednávky budeme expedovat od 3.1.2025. Přejeme Vám hezké svátky! 🎄

FAQ

Nepřišlo mi potvrzení o vytvoření objednávky, co mám dělat?

Napište nám prosím na  a uveďte e-mail, na který jste objednávku vytvořil/a. Vaši objednávku prověříme a dáme Vám vědět.

Kde najdu fakturu, pokud mi nedorazila do e-mailu?

Registrovaní uživatelé najdou fakturu po přihlášení do svého účtu v sekci Moje objednávky. Pokud nemáte registraci, napište nám číslo objednávky a e-mail, na který byla objednávka vytvořena na objednavky@bioproduktjt.cz.

Kde můžu hodnotit spokojenost s produkty? Chutnalo vám?

To máme radost. Napište nám recenzi a pomozte dalším zákazníkům v rozhodování. Recenzi můžete vyplnit na Zboží.cz, Heurece nebo na sociálních sítích.

Nepřišlo mi potvrzení o vytvoření objednávky, co mám dělat?

Napište nám prosím na objednavky@bioproduktjt.cz a uveďte e-mail, na který jste objednávku vytvořil/a. Vaši objednávku prověříme a dáme vám vědět.