FAQ
Nepřišlo mi potvrzení o vytvoření objednávky, co mám dělat?
Napište nám prosím na a uveďte e-mail, na který jste objednávku vytvořil/a. Vaši objednávku prověříme a dáme Vám vědět.
Kde najdu fakturu, pokud mi nedorazila do e-mailu?
Registrovaní uživatelé najdou fakturu po přihlášení do svého účtu v sekci Moje objednávky. Pokud nemáte registraci, napište nám číslo objednávky a e-mail, na který byla objednávka vytvořena na objednavky@bioproduktjt.cz.
Kde můžu hodnotit spokojenost s produkty? Chutnalo vám?
To máme radost. Napište nám recenzi a pomozte dalším zákazníkům v rozhodování. Recenzi můžete vyplnit na Zboží.cz, Heurece nebo na sociálních sítích.
Nepřišlo mi potvrzení o vytvoření objednávky, co mám dělat?
Napište nám prosím na objednavky@bioproduktjt.cz a uveďte e-mail, na který jste objednávku vytvořil/a. Vaši objednávku prověříme a dáme vám vědět.